Tussentijdse betaling aanvragen

Je hebt een deel van de werkzaamheden in het project uitgevoerd en de bijbehorende kosten zijn gemaakt en betaald. Dan mag je, meestal, een verzoek tot tussentijdse betaling aanvragen. Het totaalbedrag van de tussentijdse betaling zal, in de meeste gevallen, minimaal € 50.000,- aan kosten moeten zijn of 25% van de subsidie. 

Als het betaalverzoek compleet is streven we ernaar om binnen 13 weken een besluit te nemen. Alle documenten die je nodig hebt voor het indienen van een tussentijdse betaling vind je hieronder. De volgende documenten stuur je in ieder geval mee: facturen- en urenoverzicht POP3, voortgangsverslag, een kopie van facturen en betaalbewijzen en (indien van toepassing) urenregistratieformulieren en kopie loonstrook. Hoe je een verzoek tot tussentijdse betaling doet, is afhankelijk van het digitale portaal waar je je subsidieaanvraag hebt ingediend. 

Let op: Kijk in je verleningsbeschikking wat voor jouw situatie geldt. 

Fysieke investeringen

Voor een subsidieaanvraag Fysieke investeringen (maatregel 2 en 9) kan je alleen na afronding van het project een vaststellingsverzoek doen.

Mijnrvo.nl

Is in je verleningsbeschikking een zaaknummer vermeld? Dit vind je rechtsboven op de eerste bladzijde van je verleningsbeschikking. Dan heb je de subsidieaanvraag ingediend via mijnrvo.nl. Ga naar dit portaal om je betaalverzoek in te dienen, hier heb je eHerkenning voor nodig. Alle documenten upload je als PDF-bestand in je dossier. Na indiening van het betaalverzoek geef je ons een seintje via plattelandsontwikkeling@snn.nl dat het betaalverzoek klaar staat. Stuur ook het facturen- en urenoverzicht POP3 als Excel-bestand met deze e-mail mee. Kijk voor meer informatie over mijnrvo.nl in de instructie.

mijnrvo.nl

 

POP3-webportal

Is in je verleningsbeschikking een projectnummer vermeld? Dit vind je rechtsboven op de eerste bladzijde van je verleningsbeschikking. Dan heb je de subsidieaanvraag ingediend via het POP3-webportal. Ga naar het POP3-webportal om je betaalverzoek in te dienen, hier heb je eHerkenning voor nodig. Na indiening van het betaalverzoek geef je ons een seintje via plattelandsontwikkeling@snn.nl dat het betaalverzoek klaar staat. Kijk voor meer informatie over het POP3-webportal in de handleiding.

POP3-webportal

 

Let op privacy

Wij hebben geen burgerservicenummers nodig. Staan deze in de gevraagde documenten? Let op privacy en verwijder de burgerservicenummers of scherm ze af voordat je de documenten met ons deelt.

Heb je een vraag?

Neem contact op met team Plattelandsontwikkeling. Wij helpen je graag verder. 
We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:300 - 17:00 uur