Verzoek tot vaststelling indienen

Heb je het project afgerond en wil je een vaststelling indienen? In je verleningsbeschikking staat aangegeven op welk moment je een verzoek tot vaststelling moet doen. Ben je eerder klaar met de uitvoering van je project dan kan je direct het verzoek tot vaststelling invullen en ons daarvan op de hoogte brengen.

Als het vaststellingsverzoek compleet is streven we ernaar om binnen 13 weken een besluit te nemen. Alle documenten die je nodig hebt voor het vaststellingsverzoek vind je hieronder. De volgende documenten stuur je in ieder geval mee: facturen- en urenoverzicht POP3, eindverslag, een kopie van facturen en betaalbewijzen en (indien van toepassing) urenregistratieformulieren en kopie loonstrook. Hoe je een verzoek tot vaststelling doet, is afhankelijk van het digitale portaal waar je je subsidieaanvraag hebt ingediend. 

Let op: Kijk in je verleningsbeschikking wat voor jouw situatie geldt. 

Mijnrvo.nl

Is in je verleningsbeschikking een zaaknummer vermeld? Dit vind je rechtsboven op de eerste bladzijde van je verleningsbeschikking. Dan heb je de subsidieaanvraag ingediend via mijnrvo.nl. Ga naar dit portaal om je verzoek tot vaststelling in te dienen, hier heb je eHerkenning voor nodig. Alle documenten upload je als PDF-bestand in je dossier, daarna geef je ons een seintje via plattelandsontwikkeling@snn.nl dat het vaststellingsverzoek klaar staat. Stuur ook het facturen- en urenoverzicht POP3 als Excel-bestand met deze e-mail mee. Kijk voor meer informatie over mijnrvo.nl in de instructie.

mijnrvo.nl

POP3-webportal

Is in je verleningsbeschikking een projectnummer vermeld? Dit vind je rechtsboven op de eerste bladzijde van je verleningsbeschikking. Dan heb je de subsidieaanvraag ingediend via het POP3-webportal. Ga naar het POP3-webportal om je verzoek tot vaststelling in te vullen en in te dienen. Hier heb je eHerkenning voor nodig. Na indiening van het betaalverzoek geef je ons een seintje via plattelandsontwikkeling@snn.nl dat het vaststellingsverzoek klaar staat. Kijk voor meer informatie over het POP3-webportal in de handleiding.

POP3-webportal

 

Let op privacy

Wij hebben geen burgerservicenummers nodig. Staan deze in de gevraagde documenten? Let op privacy en verwijder de burgerservicenummers of scherm ze af voordat je de documenten met ons deelt.

Heb je een vraag?

Neem contact op met team Plattelandsontwikkeling. Wij helpen je graag verder. 
We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:300 - 17:00 uur